Tuesday, March 16, 2010

Mi történik, amikor az ember megtalálja...

... azt, amit úgy istenigazából élvez? Olyan közösségben, olyan emberek között, akik tényleg motiválják, akik folyton piszkálják, de még az is serkenti őt? Nos, a válasz rém egyszerű. A mai napon esett ez le nekem (igen, én azt hiszem ezen szerencsések közé vagyok sorolható).

Mielőtt elmesélem a két történetet, azért egy rövid kitérő. Szilárdan hiszek abban, hogy a világ (univerzum / sors / Isten) egy játszótér, aminek a szabályait mi magunk is változtathatjuk. Divatosabb kifejezéssel élve, a vonzás törvénye márpedig létezik. Reality is negotiable.

Szóval a két sztori. A mai nap döbbentem rá, hogy ki kell fizetnem egy parkolási csekket 1760 forintról. Van nálam 1000 forint. Valahonnan össze kell még szednem a hiányzó összeget. Három órával később egyik barátom jelzi MSN-en, hogy barátnőjének szeretne parfümöt venni (FM Group Hungary mellesleg, zseniálisak!), ami nekem rögtön ezerkétszázvalamennyi profit. Azonnal. Nice!

A második onnan indult, hogy régesrégen jártam OCC-re, ami egy félig üzleti találkozó, félig őrült fiatalok gyűjtőhelye, ahol olykor egy-egy üzletileg komolyabb hölgy vagy úr is felbukkan. Fél éve nem voltam ilyenen. Ma - március 15-n - az irodában éppen mesélem főnökömnek, hogy ott találkoztam egy úrral, akit mindenképpen szeretnék a későbbiekben valamilyen módon bevonni az irodai beszélgetésekbe. Hangsúlyozom, fél éve nincs semmilyen kapcsolatom az OCC-vel. Tizenkét órával később kitől kapok e-mailt? Bizony :-).

Szóval, köszönöm, Univerzum. Jóarc vagy.

No comments:

Post a Comment